HTML

Sokkold a RendszerTH

Friss topikok

  • Tom fan (Bejjuska): Gern!! :) Hát babym ez a Cuncimókus naon odabaxós:) Pusz (2008.02.25. 19:19) xXx2. részxXx
  • NicoLetti: xD (2008.02.25. 19:18) xXx1.részxXx

Linkblog

Archívum

xXx3. részxXx

2008.02.25. 20:03 NicoLetti

- Ja akkor mostmár hallok róluk- vetettem oda kissé flegmán,majd odamentem apámhoz és megkéreztem, hol fogok lakni.Gyorsan elvezetett a folyosó fégén lévő ajtóhoz.Hát egy aranyos kis pink szoba volt,nagyjából helyes is volt.Gyorsan kipakoltam,addig legalább nem zargattak...Összeraktam a gépem is- mert azt otthonhagyni számomra vétek- és leültem MSN ezni.
Éppen az utolsó Rammstein számot töltöttem le, amikor ajtócsapósás szűrődött be a félig nyitott ajtómon.
- Hali anya megjöttünk!- hallatszott egy kamaszodó fiú hangja.(itt még csak 15 évesek)
- Cső- hallani egy másik hangot is.Kimentem megnézni, hogy vajon kik jöttek,nem mintha nem tudnám...
- Azt httem, már nem is értek haza a héten- mondta Sim mikozben a rastaboy fejét simogatta meg.
- Anya hanyagold ezt a megnyilvánulásodat...kössz- mondta a asrác majd meguigazította a sapiját.
- Hali- bújtam elő a szobanövény mögül[xD].Mindkét srác nézett rám mintha ufó lennék.A feketehajú csak bambult, a razstás pedig végigmért.- Őőő- folytattam bizonytalanul- Niky vagyok-mosolyogtam.
- Cső- köszönt a fekete hajú.- Bill vagyok.Bill Kaulitz Trümper.
-Én meg Tom vagyok...- mondta majd csábosan vigyorgott.-Van kedved eljönni velünk este valahova?- próbált nyomulni de Tomocskát lekoppintom:D
- Bocs, de kurvára nincs kedvem...megyek is vissza msn-ezni...Ha akarsz valamit,akkor bentvagyok a szobámban...Hali-cobtam egy puszikát nekik, és visszamentem...

Komit lécci:D Tom h szar de ma ez van:SXD

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sokkoldarendszerth.blog.hu/api/trackback/id/tr68354250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása